Kategorier

2012-10-30

Nu har älsklingen begett sig hemmåt och saknaden är större än någonsin, men livet lunkar på och vi håller redan på att planera nästa ställe vi ska mötas på, det gillas!

De senaste dagarna har det bara varit dåligt väder, vilket vi inte har haft sen vi åkte över Biscaya, och idag ska det tydligen bli styv kuling, näst intill storm, så nu håller vi på och förbereder båten lite. Sedan Daniel kom med massor med serier och böcker till mig, så är det det mitt liv består av just nu för det mesta, plus skolan såklart. Snart åker vi förhoppningsvis vidare till Teneriffa, börjar tröttna på Puerto Rico nu ganska rejält.

(bilder kommer senare då jag har bättre uppkoppling) Kram!

3 kommentarer:

  1. Hej kära Linneá! Ni verkar ha haft det toppenskönt och tur med vädret (som det prats så mycket om här hemma)! Just nu verkar det komma väder från ovan även över Kanaria. Hoppas det drar vidare snarast! Ett stort TACK till er alla för att ni tog hand om D som är så nöjd och glad. Som sagt planeras det redan en nästa resa... Hoppas böckerna kommer väl till pass, spänning och romantik. Ha det så bra och hälsa alla!!! Var rädd om er! Kram U.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ulrika! det har varit riktigt härligt att få vara med Daniel i de här två veckorna! nu har det dåliga vädret kommit hit tyvärr men förhoppningsvis drar det vidare snart :) Jag vill tacka så himla mycket för böckerna och den suuuperfina ringen som du gav mig. Riktigt snällt av dig/er! har redan börjat läsa "dödligt villospår" och är helt fast i den, tack så jätte mycket! hoppas ni alla har det bra hemma i Sverige, hälsa! kramar!

      Radera
  2. Hej igen! Hoppas du hinner läsa mina/våra lyckönskningar till näta långa etapp! Hoppas oxå ni har fått ordnnig på alla detaljer inför trippen mot Kap Verde. Tänker på dig/er och "be careful out there". Kram från U och M

    SvaraRadera