Kategorier

2012-09-11 - Mot värmen!

Om några minuter drar vi över till biscaya och vidare till Spanien, wohoo! Känner att jag är så himla trött på "kylan" och vill bara vidare till den tropiska värmen. Vi hade en sån tur att vi kunde åka idag eftersom vi väntade på ett paket från min skola med några skolböcker som dem har missat. Vi gick igår och kollade om det hade kommit men det hade det inte gjort så då trodde vi inte att vi skulle kunna åka idag men som tur var så kom paketet i sista minuten! Om det är någon här som har en liten fundering på att börja på värmdö distans så varnar jag dig/er för att det kan bli mycket krångel med kursen och skolböcker osv. Jag fick fel inriktning i första början, fel schema, fel kurser och därför fel böcker och fel ämnen. Förhoppningsvis är allting öven nu och jag slipper mer krångel.

Nästa gång vi hörs är jag i La Coruna, adiós amigos!

1 kommentar:

  1. ha de super duper mega fantastiskt hjärtat! saknar dig jätte mycket! lycka till med seglingen ner för frankrike! puss puss älskar dig! <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera