Kategorier

2014-03-28

De senaste dagarna har inte varit de lättaste. Har känt mig väldigt nere, deppig och stressad. Det är så mycket som pågår i mitt liv nu med skola, flyttning och allt möjligt som hör till så för några dagar sen föll den sista droppen, eller vad man nu säger... Fick för första gången i mitt liv en panikattack/panikångest/ångestattack eller nåt. Som tur är varade det inte så länge och efter det så har jag varit lite rädd att få tillbaka det men hittills har det varit lugnt. Idag mår jag bra och jag ska försöka tänka så positivt som det går :)

Studentklänningen som jag beställde för ett tag sen satt inte bra heller! Den var alldeles för kort och pösig, menmen... får se om jag hittar nåt senare men annars får det bli!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar