Kategorier

Panama

Imorgon åker jag och Daniel äntligen till Panama i två veckor och hälsar på min familj! Så som jag har väntat!
Har inte träffat min familj på hela sju månader (om inte mer?!) så det ska bli så jäkla härligt att få träffa dem igen! Vi åker hemifrån imorgon kl 6 på morgonen och planet går kl 9. Det blir först till New York och sedan därifrån tar vi ett flyg till Panama. Vi kommer fram till Panama city kl 10 på kvällen ungefär och sen sover vi över på flygplatsen och tar ett flyg till Bocas del Toro kl 6.30 morgonen efter. Flyget till Bocas tar en timme och där kommer min underbara familj stå och vänta på oss! 

Jag har varit så himla nervös idag! Vanligtvis brukar jag vara ganska lugn med att resa men min kropp har agerat helt galet. Har liksom inte varit nervös i sinnet men min min kropp... alltså... har inte kunnat stå stilla en enda minut idag, har känt mig rastlös, mått illa, blivit hyper till att sedan bli helt utmattad... herre min gud! Nu har jag i alla fall härdat ut den här dagen och om 9 timmar åker vi!!

Btw, har jag insett hur dålig jag är på att blogga och har ni bestämt mig för att göra om den här bloggen till en reseblogg istället! känns som att den enda tiden jag bloggar är när jag är ute på resande fot, annars är livet inte så intressant ;)

Kommer lägga upp lite bilder här såklart! (ska se till att fota mycket) och sen kommer jag skriva här så ofta jag kan om vad vi hittar på för upptåg i Panama, så håll er uppdaterade! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar