Kategorier

2013-04-17 - Evil dead

Hallå dääär... Här sitter jag och ruttnar! Varje dag är det samma sak. Gå upp kl 8, ut och jogga, ta ett dopp i poolen, hem och plugga, gå till poolen eller stranden, hem igen och sitta vid datorn... kul! Men så länge det är fint väder så ska man väl inte klaga...!? Plugget går lite sisådär också, men slutar den 31 maj så får hålla ut tills dess. Sen är jag friiii som en fågel!

Det var det roliga jag hade att dela med mig av....

Nu ska jag och pappa dra oss upp ur mossan och gå på bio i alla fall! Evil dead fick det bli. Den enda filmen som hade fått högst betyg på imdb. Och jag som hatar skräckfilmer! Nejnej, vi är inte alls deperata över att hitta på något...



2 kommentarer:

  1. Du har klippt dig va? Fiint!

    Kram
    Victoria

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg! Och nästan helblondin. Och inbilla dig inte att vi tycker det minsta synd om dig. Jag har haft 40 graders feber sen i måndags, en tennisboll på halsen och kan inte ens svälja en mun vatten. MIG är det synd om. Och det är fortfarande snö på tomten. Massor. Du är i paradiset. Hälsa gänget. Carina

    SvaraRadera