Kategorier

2012-07-05

Den här veckan har vi ju också haft en avskedsfest som jag har glömt att blogga om! Det var riktigt trevligt med mycket mat och snack. Släkten kom inklusive vänner från både mitt håll och mammas, pappas och Pims håll. Vill verkligen tacka alla vänner och släkt för en lyckad och bra dag/kväll!





Några dagar efter det bar det av mot Nynäshamn, vårat första stopp. Vi kom fram ca 14.00 och gick nästan direkt iväg för att kolla runt lite och leta efter någon mataffär. Det slutade med att vi hade hittat en mataffär, lyckligt nog, och även lite böcker för att fördriva tiden med. Jag köpte "eftersläntrarna" till hunger spelen vilket jag har drogat nu de här två dagarna. Sedan tog vi vägen förbi rökeriet som ligger här precis vid hamnen där vi köpte lite laxspett och rökta räkor med aioli och satte oss vid bryggan och bara tog det lugnt. På kvällen kom även Veronica (min moster) förbi med lite godsaker.

Vår lilla Gaija
Jag, Pim och pappa. Har precis åkt från hamnen i Evlinge

 Äter gott i sittbrunnen med moster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar