Kategorier

2012-06-20

Nu är datumet bestämt till att vi åker den 3 juli! Vi ska flytta ut ur lägenheten den 29 och bosätter oss sedan i båten tills vi drar iväg. Har packat ner det mesta som jag ska ha med mig på båten och även rensat det som ska sparas till senare (som inte ska med på båten) och det som ska slängas. Det är verkligen nu man börjar inse att man ska iväg på en jorden runt resa när det är fullt ös med packningen, ser flyttlådor överallt, börjar planera inför avskedsfesten och det börjar bli brist med tid med min Daniel.  

Jag ska försöka få tag på lite bilder på båten och hur den ser ut för er som är intresserade när jag har möjligheten... troligtvis nästa helg... aja, det kommer ut någon dag!

Här kan du förresten se vår tänkta rutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar