Kategorier

Första snön!

Idag kom den första snön när jag var i skolan! Blev som ett litet barn när jag såg de stora snöflingorna falla ner från skyn, dock blev jag inte lika glad när det bara blev slask ute sen... Men aja! Det kommer snöa hela helgen säger dem nu, så mycket snö lär jag nog se - och kommer nog hinna tröttna på ganska snabbt efter det!

Jag och Daniel kom nyss hem från att ha varit på en liten spontan middagsdejt i gamla stan. Vi åt båda en skaldjurspizza som var supersmarrig! Nu ska vi lägga oss i sängen och kolla på Elf och kanske göra lite varm choklad också, mys! 






1 kommentar:

  1. Hej Älskling!
    Det låter som vanligt mysigt, men dock inte snöslansk. Bilderna på Gamlastan såg riktigt julmysigt ut. Ha det så gott så hörs vi.
    Pussar och kramar
    Vi saknar dig massor!

    SvaraRadera