Kategorier

Ledig fredag

Den här dagen har gått fort! har varit ledig idag (så j*vla skönt!!) så jag har bara legat i sängen och kollat på Kick ass 2 och Grown ups 2 och bara degat. Kick ass 2 var jättebra men kan tyvärr inte säga samma sak om Grown ups 2. Så typiskt mig också att helt plötsligt få en kick och klippa mig själv... skulle klippa snelugg, men det blev inte så bra, så nu får jag vänta på att det ska växa ut igen... som tur är kunde jag blanda in det med mitt andra hår så det är lugnt!

Nu har jag i alla fall gjort i årdning mig och ska ta en liten promenad för att köpa godis och läsk... hehe, enda gångerna jag rör på mig idag är för att hämta mat..! Men efter det ska jag, Daniel och hans familj åka och äta middag hos Daniels mormor och morfar, ska bli super trevligt!



Här får ni en gullig bild på min pojkvän också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar