Kategorier

2013-01-31

Helluu folks!

Befinner oss just nu i Rodney Bay och har gjort det ett bra tag nu! Har bara inte haft lust och ork till att blogga... Så är det bara. Här i Rodney Bay ligger vi vid brygga, vilket är riktigt skönt då man bara kan kliva iland och göra vad man nu än vill göra! Här har vi för det mesta bara kollat runt lite, besökt Pigeon Island, umgåtts med s/y Elin och Victory, hängt vid poolen och försökt att få Pim att lära sig simma, hon har gjort stora framsteg kan vi tala om. Förutom det har jag även passat på att prata mycket med min fina pojkvän på skype. Imorgon drar vi vidare till Martinique, ska bli trevligt att se lite annat nu. Ååh, känner att jag skulle vilja skriva så mycket! Jag fick en förfrågan för ett tag sen att skriva ett inlägg om hur det är att långfärdssegla mer än att bara berätta om allt som jag sett osvosv. skulle det vara något?


Pigeon Island nationalpark

Rodney Bay

5 kommentarer:

  1. Hej hej, förstår att du inte har ork och lust att skriva så mycket som du skulle vilja, spara minnena i huvudet i stället. Du, tror du att du kan förmedla kontakt med Daniel (eller hans mamma) innan han åker. Jag har en liten hemlis till din mamma som jag skulle vilja skicka med. Väger i princip inget och tar ingen plats. Ok? Mitt nr: 0703781038 kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! absolut, jag har informerat Daniel så han hör av sig snarast. :)

      Radera
    2. Toppen! Redan löst. :-) Tack!!

      Radera
  2. Hej Linneá! Vill bara säga hej och skönt att se och höra att ni ser ut att ha det bra. Nu börjar tiden närma sig för D att åka, spännande. Hör du med D ang. förfrågan ovan, går säkert bra. Kram på dig och hälsa fam. U

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ullrika! vi har det jätte bra, hoppas ni också har det bra! Absolut, vi får ta och försöka hitta någon dag snarast som passar! Kraam! =)

      Radera