Kategorier

2012-07-24

Nu har vi varit i Danmark i tre dagar och vi har haft det huur mysigt som helst. Vi har gått runt i staden, fikat och ätit god mat, solat och badat och till sist cyklat 8 mil från Rönne till Dueodde och tillbaka. De första 3 milen var det inga problem med och det var jätte härligt! Men sedan när vi skulle åka tillbaka så tänkte vi att vi skulle ta en annan väg för att se lite nya vyer och pappa hade sagt att det var lika lång sträcka som vägen dit men ickesanicke! det var det minsann inte! det var väl kanske 5 mil tillbaka till Rönne kan jag gissa....? Trotts att vägen var jobbig och man var nära på att ge upp ibland så kom vi i alla fall fram! När vi hade lämnat cyklarna gick vi med ömmad kropp mot pizzerian och åt så att vi mådde illa (i alla fall jag).

Vi cyklade som från Stockholm till Uppsala, rätt så imponerande faktiskt! jag är stolt över oss alla!






Idag har vi bara varit på stranden och tagit det lugnt och nu sitter jag och skypear med min pojkvän som jag inte har snackat med ordentligt på ett tag, saknar honom jätte mycket!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar