Kategorier

2012-07-18

Sedan vi lämnade Mörbylånga har vi varit på Bergkvara där händelser som spela minigolf (jag vann!) och en dusch incident inträffade. Jag skulle ta en härlig dusch för fem kronor som höll i tre minuter. Det slutade med att jag drabbades av lite smått panik eftersom jag stod där intvålad och hade inga pengar på mobilen. Men jag lyckades få tag på pappa genom att ropa genom väggen till pappa så han kunde hämta en till 5-krona och jag fick duscha klart. Det slutade lyckligt i alla fall!

Efter det drog vi iväg till Sandhamn (inte i Stockholm!) där vi inte gjorde någonting faktiskt... Och nu är vi framme i Karlskrona! Det var en ganska spännande resa hit då jag först sov till ca 11.40 (hehe) och sedan, efter att jag gått ut till mina föräldrar, ska åka under en bro som är som högst 18 m hög och våran mast är 18 m hög plus en antenn som är ca 70 cm lång. Vi chansade, och det gick bra! orkar inte gå in på detaljer faktiskt... Det var spännande!

När vi kom fram så gick vi in till staden där vi satte oss på en mysig uteservering och njöt av solen som för en gångs skull ville visa sig! Efter det gick vi omkring och tittade lite i affärer tills vi blev så hungriga att vi gick och satte oss på en pizzarestaurang där jag beställde vääärldesn godaste pizza med allting på! Måste ju tänka på beach 2012 liksom...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar